Αυτό το site δημιουργήθηκε το 2007 με αφορμή τις πυρκαγιές που κατέστρεψαν το δασικό πλούτο της Ελλάδας και οδήγησαν σε φρικτό θάνατο περίπου 100 Ελληνες (μεταξύ των οποίων και μικρά παιδιά). Αυτό το γεγονός από μόνο του αποτέλεσε την απαρχή της πολιτικής αποσταθεροποίησης της χώρας η οποία οδήγησε στον εξευτελισμό ενός ολόκληρου έθνους, το ξεπούλημα της ελληνικής γής και σε μια δικτατορία πρωτοφανή για τα Ελληνικά δεδομένα.

Ας μάθει ο κόσμος λοιπόν τι πραγματικά συμβαίνει από τους πάσχοντες!
*****************************************************
Τhis site was created in 2007 on the occasion of the fires that burnt down the forests of Greece and led to a horrible death more than 100 Greeks (including young children). This fact alone ushered the political destabilization of the country which led to the humiliation of an entire nation, the sell-off of Greek wealth and to an unprecedented dictatoship.

So, let the world know what is really going on in Greece from the sufferers!

Tuesday, October 12, 2010

ΕΛΛΗΝΙΚΟ...ΚΑΛΑ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΑ ΚΕ ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ ΣΩΤΗΡΑ

Ενας περιχαρής πρωθυπουργός χειροφιλεί τους Άραβες γιατί του δώσανε πέντε δίς για το Ελληνικό. Αυτό είδαμε ένα βράδυ στις ειδήσεις & σωπάσαμε. Οπως σωπάσανε και τα ΜΜΕ & δεν αναφέρονται στο γεγονός!

'Απειρες σκέψεις πλημμυρίζουν στο μυαλό μου.
*Γιατί εγώ ως πολίτης δεν ενημερώθηκα ότι ο βραβευμένος Πρωθυπουργός - Σωτήρας μου παζαρεύει το πιο ακριβό κομμάτι της Ευρώπης για πενταροδεκάρες?
*Γιατί τα κατά τα άλλα μαχόμενα ΜΜΕ έθαψαν το γεγονός τόσο πρίν όσο και μετά τις υπογραφές ενώ μετά κόπων & βασάνων εγώ ενημερώνομαι από το ιντερνετ & τα διάφορα blogs ?
* Γιατί τα κόμματα της αντιπολίτευσης σώπασαν & μάλιστα αγνόησαν αυτό το ξεπούλημα?
(για να μην αναφερθώ σε κάποιους που χαίρετησαν τέτοιες επενδύσεις...δεν πάνε να χαιρετήσουν καλύτερα τη θειά τους στο χωριό από το οποίο κατέβηκαν?)
* Γιατί αφήνουμε το βραβευμένο Πρωθυπουργό -Σωτήρα να ξεπουλά για ένα κομμάτι ψωμί τη χώρα μας κομμάτι κομμάτι?
* Γιατί αφήνουμε το βραβευμένο Πρωθυπουργό Σωτήρα να δίνει για 5 δις(!!!!!!!) το Ελληνικό ενώ θεώρησε ότι οι ανταλλαγές στο Βατοπέδι ήταν ζημιογόνες & με αυτό το σκάνδαλο έριξε μια κυβέρνηση?

Εμένα δεν με ρώτησε κανείς αν θέλω τους Αραβες με τα καζίνο της διαφθοράς & τις μαρίνες της χλιδής μέσα στη ζωή μου.
Εμένα δεν με ρώτησε κανείς αν απαιτώ ένα μητροπολιτικό πάρκο για να παίζει το παιδί μου & όλα τα παιδιά της χώρας.
Εμένα δεν με ρώτησε κανείς αν θέλω να ξεπουλήσω τη χώρα μου.

Αλλά ξέχασα.
Εγώ δεν έχω δικαιώματα πλέον στη διαμαρτυρία γιατί μου πήραν την αξιοπρέπεια μου , με διαπόμπευσαν εντός και εκτός της χώρας μου αποκαλώντας με "διεφθαρμένο πολίτη" & "περιττό δημόσιο υπάλληλο".
Εγώ δεν έχω δικαιώματα πλέον γιατί κάλεσα ένα Πρωθυπουργό - Σωτήρα της Διασποράς & τώρα πρέπει να το βουλώσω μέχρι να χάσω & την Ακρόπολη.

Καλά ξεπουλήματα κε βραβευμένε Πρωθυπουργέ - Σωτήρα!

ΒΟΥΝΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΚΟΛΟΥ.

ΒΟΥΝΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΚΟΛΟΥ.
ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΧΤΙΣΤΗΚΕ ΣΤΗ ΚΟΡΥΦΟΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΚΟΛΟΥ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ.ΚΡΙΜΑ. ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΥΤΟ ΒΟΥΝΟ

ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΣΕΛΙΔΕΣ