Κλασσικό παράδειγμα η ΑΠΟΣΥΡΣΗ των αυτοκινήτων.
Και ενώ έχει υπογραφεί η ΚΥΑ, και ενώ έχουν ξεκινήσει οι αποσύρσεις, εμφανίζεται η νέα κυβέρνηση να ΑΚΥΡΩΝΕΙ αποφάσεις που αφορούν όλη την ελληνική κοινωνία.
Εξαπατωνται οι πολίτες ή ευνοούνται? Μάλλον κλίνουμε προς τη δεύτερη άποψη κατά το http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=46573
"Στην εξαπάτηση 730.000 κατόχων παλαιών Ι.Χ. προέβη η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, ανακοινώνοντας αιφνιδιαστικά την κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης. Ανέτρεψε επίσης τα επενδυτικά σχέδια χιλιάδων επιχειρηματιών του κλάδου των Ι.Χ. αυτοκινήτων, προκαλώντας σοβαρό πλήγμα στην αγορά οχημάτων. Για χαμένη ευκαιρία να βγουν στους ελληνικούς δρόμους ασφαλέστερα και καθαρότερα αυτοκίνητα κάνουν λόγο εκπρόσωποι της αγοράς αυτοκινήτου της Θεσσαλονίκης. "
Τι δηλώνει αυτή η τόσο άστοχη απόφαση κατά την άποψη ενός αδαούς πολίτη?
α. ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΤΕ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Η μια κυβέρνηση μπορεί να ακυρώνει τις αποφάσεις της προηγούμενης, να τις μετατρέπει, να τις απαξιώνει κατά το δοκούν.
Οι πολίτες υφίστανται μονίμως τις "προσωπικές" κρίσεις & εκτιμήσεις του κάθε κυβερνόντος & υφίστανται τις συνέπειες ή τις ασυνέπειες δράσεως 300 ατόμων που ταλανίζουν τη χώρα.
β.ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΓΝΟΕΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΠΑΛΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Σε όλη την Ευρώπη η απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων αποτελεί την πλέον διαδεδομένη μέθοδο με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος.
Η κα Μπιρμπίλη ΑΠΑΞΙΩΣΕ παντελώς την απομάκρυνση ρυπογόνων οχημάτων από τους δρόμους λέγοντας "Δεν είχε περιβαλλοντικό όφελος και είχε υψηλό κόστος"!!!
Δηλαδή μας ενημέρωνει η νέα κυβέρνηση ότι δεν πρέπει να μας απασχολεί ότι σήμερα στους ελληνικούς δρόμους κυκλοφορούν 1,8 εκατ. οχήματα (περίπου το 36% του συνολικού στόλου) παλαιάς και ρυπογόνας τεχνολογίας. http://www.inews.gr/5/arnitiko-rekor-tis-elladas-stis-aposirseis-aftokiniton.htm
Δηλαδή για τη κα Μπιρμπίλη απομάκρυνση -σύμφωνα με μελέτη του ΙΟΒΕ- παλαιών οχημάτων κατά 737 χιλιάδες ως το 2011 δεν αποτελεί περιβαλλοντικό όφελος?
γ.ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΓΝΟΕΙ ΟΤΙ Η ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ. http://www.laosver.gr/news/local/19133.html
Συγκεκριμένα σύμφωνα με απάντηση του Επιτρόπου για τις Επιχειρήσεις και την Βιομηχανία κ. Φερχόιγκεν προς τον Ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Καθηγητή κ. Γιώργο Παπαστάμκο, τα μέτρα για την κινητροδότηση των αποσύρσεων παλαιάς τεχνολογίας αυτοκινήτων από την πλευρά της ζήτησης μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην προώθηση της ανανέωσης των στόλων με θετικό αντίκτυπο για το περιβάλλον και την οικονομική κατάσταση της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αντίθετα ο κος Παπακωνσταντίνου θεωρεί η απόσυρση δεν ενισχύει την ελληνική οικονομία καθώς δεν υπάρχει εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία ! Μάλλον ο κος ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ δεν χρειάστηκε ποτέ να αγοράσει ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Κανείς δεν έχει σκεφτεί & αναρωτηθεί τι απέγινε με τις εμπορίες μεταχειρισμένων αυτοκινητών μετά τις φορολογικές απαλλαγές του προηγούμενου καλοκαιριού.
Κανείς δεν αναρωτήθηκε ΠΟΣΕΣ ΕΜΠΟΡΙΕΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ έκλεισαν, πόσοι άνθρωποι καταστράφηκαν & πόσοι εργαζόμενοι έμειναν άνεργοι.
Κανείς από την κυβέρνηση δεν διανοήθηκε κάν να συμμεριστεί τις αγωνίες των εργαζομένων στο χώρο του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου που περίμεναν τις αποσύρσεις για να κινηθεί η αγορά. Αλλά αυτά συμβαίνουν όταν ο μισθός σου ξεπερνά κατά πολύ τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων ή των συνταξιούχων ή των χαμηλόμισθων των οποίων το βαλάντιο αρκεί μόνο για ένα μεταχειρισμένο σαραβαλάκι!
δ. ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΓΝΟΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΥΡΣΕΩΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ.
Η κα Μπιρμπίλη θεωρεί ότι το ποσό των 400.000.000eur που περίπου υπολογίζονταν ότι θα κόστιζε, θα επιβάρυνε τον κρατικό προυπολογισμό.
Δηλαδή δεν ισχύουν οι δηλώσεις του κου ΣΟΥΦΛΙΆ? «Η απόσυρση δεν επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό. Χρηματοδοτείται από τα επιπλέον έσοδα από τις περιβαλλοντικές «προσαυξήσεις» των υφιστάμενων τελών κυκλοφορίας, καθώς και από τα επιπλέον έσοδα του Κράτους, λόγω επιπρόσθετης ζήτησης στην αγορά οχημάτων από την εφαρμογή των μέτρων».
Ένα μέτρο που θα ωφελούσε τους πολίτες, που θα γύριζε στις ταλαίπωρες τσέπες του Ελληνα εργαζόμενου ένα μέρος των τεράστιων εισφορών που δίνει ετησίως σε ένα κράτος για υπηρεσίες που είναι μετρίου ή χαμηλότατου επιπέδου, το μπλοκάρει η κυβέρνηση!
ε.ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΞΕΧΑΣΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ. Η ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΜΕ ΨΕΜΑ.....ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΠΑΛΙ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΑΠΛΑ ΜΕ ..... ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΑΜΝΗΣΙΑ!
«Χωρίς κανείς να το περιμένει καταργήθηκε η απόσυρση, ενώ το ΠΑΣΟΚ προεκλογικά ουδέποτε είχε αναφέρει ότι προτίθεται να καταργήσει το συγκεκριμένο μέτρο» επισημαίνει χαρακτηριστικά στο Capital.gr, o αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδας, κ. Κωνσταντίνος Κυράτσος.
στ.ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ & ΥΠΟΤΙΜΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ!
Σε όλα τα υπουργεία βλέπουμε υπουργούς , που όμως βρίσκονται στην ενεργή πολιτική επί δεκαετίες, να εκπλήσσονται με τις συνθήκες εργασίας, με τον αριθμό των εργαζομένων, με τα stage, με τις αποσπάσεις, με τα κονδύλια κλπ κλπ.
Και αναρωτιέμαι πως γίνεται κάποιος ψημένος στην πολιτική να "ανακαλύπτει τώρα ότι η γη γυρίζει". Πρακτικές δεκαετιών, πρακτικές όλων ανεξαιρέτως των πολιτικών αποτελούν τώρα όχι το κοινό μυστικό ενός ολόκληρου κράτους αλλά μια νεοεμφανιζόμενη κατακριτέα κατάσταση.
Και τώρα τα ποσά από τις εισφορές & τέλη κυκλοφορίας δεν θα πάνε στις τσέπες των πολιτών αλλά στο ΥΠΕΠΘ. Και εμείς πρέπει τώρα να πιστέψουμε ότι 400.000.000eur θα αξιοποιηθούν από το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ? Με τόσα λεφτά θα πρέπει να γκρεμίσουμε & να ξαναχτίσουμε τα μισά σχολειά της Ελλάδας.
Και εν πάσει περιπτώσει το θέμα δεν ήταν ότι το ποσό αυτό δεν υπάρχει στα ταμεία αλλά το που θα διατεθούν?
Και μας ενοχλεί πολύ το ποσό αυτό να πήγαινε απευθείας στη τσεπούλα του Ελληνα εργαζόμενου αντί να πάει σε μεγάλες εταιρείες, σε τεράστια προγράμματα με τις ακόμα μεγαλύτερες προμήθειες, σε μετακινήσεις υπουργών, σε δείπνα & πολιτιστικά δρώμενα μηδενικής αξίας όπως αυτά που επί δεκαετίες παρακολουθούμε & τα οποία δεν βελτιώσαν σε τίποτα τη ζωή του Ελληνα?
Καλή αρχή & καλή δουλειά.
Μας είχαν υποσχεθεί " αίμα, δάκρυα & ιδρώτα".
Τον ιδρώτα του έλληνα εργαζόμενου τον ρούφηξαν με μια μόνο στρατηγική κίνηση πάντως.
Συγχαρητήρια!