Αυτό το site δημιουργήθηκε το 2007 με αφορμή τις πυρκαγιές που κατέστρεψαν το δασικό πλούτο της Ελλάδας και οδήγησαν σε φρικτό θάνατο περίπου 100 Ελληνες (μεταξύ των οποίων και μικρά παιδιά). Αυτό το γεγονός από μόνο του αποτέλεσε την απαρχή της πολιτικής αποσταθεροποίησης της χώρας η οποία οδήγησε στον εξευτελισμό ενός ολόκληρου έθνους, το ξεπούλημα της ελληνικής γής και σε μια δικτατορία πρωτοφανή για τα Ελληνικά δεδομένα.

Ας μάθει ο κόσμος λοιπόν τι πραγματικά συμβαίνει από τους πάσχοντες!
*****************************************************
Τhis site was created in 2007 on the occasion of the fires that burnt down the forests of Greece and led to a horrible death more than 100 Greeks (including young children). This fact alone ushered the political destabilization of the country which led to the humiliation of an entire nation, the sell-off of Greek wealth and to an unprecedented dictatoship.

So, let the world know what is really going on in Greece from the sufferers!

Wednesday, July 8, 2009

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΤΩΝ 3.000EUR

Πολίτες της Ηλείας μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές έσπευσαν να πάρουν το πολυπόθυτο επίδομα των 3.000eur. Και δυστυχώς -κάποιοι εν γνώση τους , κάποιοι εν αγνοία τους-, το έλαβαν χωρίς να το δικαιούνται.
Και τώρα το κράτος έρχεται για να απαιτήσει την επιστροφή του ποσού.

Και εγώ ως απλός πολίτης αναρωτιέμαι:
* αν με καλύπτει το ότι οι μεγάλοι του Εθνους λωποδύτες βρίσκονται μέσα σε μεγάλες κούρσες και ασταφτερά παλάτια, για να δικαιολογήσω τον απλό συμπολίτη μου για το ότι παρανόμησε
* αν με καλύπτει να ξέρω ότι οι μεγάλοι του Εθνους δημαγωγοί κοροιδεύουν τον κόσμο με μεγάλες κουβέντες του αέρα για να δικαιολογήσω τον απλό συμπολίτη μου που λέει "Εκείνοι που έκλεψαν είναι έξω αλλά δεν τους μιλάει κανένας"

Και αναρωτιέμαι:
Εχουμε φτάσει να ζούμε στη χώρα του "λιγότερο" κλέψαντος?
Εχουμε φτάσει να παρανομούμε "λίγο" αφού άλλοι παρανομούν περισσότερο?
Εχουμε φτάσει στο σημείο να αγνοούμε τους νόμους αλλά τους επικαλούσταμε μόνο όταν μας συμφέρει?

Πως μπορεί ο απλός πολίτης να διεκδικεί όταν τελικά με την ελαχίστως "αποκλίνουσα" από το νόμο συμπεριφορά του δίνει λαβές & επιτρέπει να τον "έχουν στο χέρι" πρόεδροι, δημάρχοι, νομάρχες, βουλευτές?

Ας δώσουμε εμείς το παράδειγμα.
*************************
http://www.patrisnews.gr/newsItem.php?id=667
Το μισό Χειμαδιό καλείται να επιστρέψει τα τριχίλιαρα!



«Δεν δίνουμε τίποτα πίσω. Να φέρουν τους αθίγγανους από την Ξάνθη που τα πήραν να τα δώσουν και μετά εμείς», είναι τα λόγια αγανάκτησης που βγαίνουν από τους κατοίκους του Χειμαδιού για τα ειδοποιητήρια επιστροφής του βοηθήματος των 3000 ευρώ που έχουν πάρει το τελευταίο διάστημα.


Το μισό χωριό, δηλαδή 300 άτομα, θα πρέπει άμεσα να καταβάλουν τα χρήματα που είχαν πάρει αρχικά ως βοήθημα με την εγγύηση του κράτους.


Όπως οι ίδιοι υποστηρίζουν δεν είναι σε θέση να τα επιστρέψουν, αφού η περιουσία τους έχει καεί και δεν έχουην πλέον έσοδα.
Επίσης τονίζουν ότι τους τα έδωσε το κράτος από μόνο του και ότι δεν τα έκλεψαν και δεν καταλαβαίνουν τώρα για τους τα ζητάει πίσω.
Επίσης το ερωτήματα που θέτουν είναι γιατί από την πρώτη μέρα δεν ανακοίνωσαν τα κριτήρια και τις ακριβείς προϋποθέσεις που θα έπρεπε να πληρούν για να πάρουν αυτό το βοήθημα.


«Δεν πρόκειται να δώσω τίποτα πίσω. Να φέρουν αυτοί οι κύριοι που έφεραν τους αθίγγανους από την Ξάνθη πίσω για να επιστρέψουν τα χρήματα που έχουν πάρει πρώτοι και μετά θα πληρώσουμε και εμείς. Και ποιος θα τολμήσει να έρθει εδώ στο σπίτι μου να μου πάρει την περιουσία, θα τον καθαρίσω. Μας βλέπεις που καθόμαστε εδώ. Που να πάω τώρα εγώ αφού είμαι καημένος. Εμείς εδώ έχουμε τελειώσει σαν χωριό. Σε μια δεκαετία θα είμαστε εντάξει. Όταν εγώ θέλω 1200 ευρώ μόνο για να πληρώσω τον ΟΓΑ. Που θα τα βρω να επιστρέψω το βοήθημα που πήρα», επεσήμανε ο κ Βασίλης Ρούντης αγρότης.


Για τρίτη φορά

Για τρίτη φορά συνεχόμενη έχει έρθει το ειδοποιητήριο για επιστροφή του 3χιλιαρου στους περισσότερους κατοίκους του Χειμαδιού που δηλώνουν ότι δεν πρόκειται να τα επιστρέψουν.


«Μου έχει έρθει τρεις φορές. Την πρώτη φορά μου ήρθε για να πάω να κάνω συμβιβασμό με την Εφορία. Την δεύτερη φορά ότι θα με πάνε στα δικαστήρια και εμένα και την γυναίκα μου για να επιστρέψουμε τα τρία χιλιάρικα που πήρε ο κάθε ένας από εμάς. Είμαι ανάπηρος άνθρωπος και ζητά και από τους δύο να επιστρέψουμε το τριχίλιαρο που πήραμε. Αυτό το πράγμα δεν γίνεται. Που θα βρούμε 3000 ο καθένας για να τα δώσουμε. Εμείς δεν έχουμε να πάρουμε ψωμί για να φάμε.


Δεν υπάρχει κανείς να μας στηρίξει τι θα γίνει που θα πάει το πράγμα αυτό», τόνισε ο κ Θεόδωρος Κυριακόπουλος
Ο κ Απόστολος Γιαννόπουλος υποστηρίζει ότι όλοι στο χωριό είναι φτωχοί άνθρωποι και δεν έχουν χρήματα για να επιβιώσουν όχι να επιστρέψουν αυτά που τους ζητάνε.


«Από το γραφείο εντελλομένων μας κοινοποίησε ότι θα πρέπει ο ένας από τους δύο, δηλαδή ή εγώ ή γυναίκα μου θα πρέπει να επιστρέψουμε τα 3000 ευρώ. Από μία οικογένεια μπορεί να έχουν πάρει και τρία άτομα. Είναι φτωχοί άνθρωποι. Που θα βρουν δέκα με δώδεκα χιλιάρικα για να τα επιστρέψουν πίσω», τόνισε μεταξύ ο κ Γιαννόπουλος


«Δεν τα κλέψαμε»

«Μου έστειλαν χαρτί και εμένα να επιστρέψω 4000 ευρώ που είχα πάρει και εγώ και η γυναίκα μου επειδή είμαστε πολύτεκνοι. Δεν πρόκειται να τα δώσουμε. Που να τα βρούμε εξάλλου να τα δώσουμε. Τα πήραμε με το ζόρι; Τους είπα εγώ να δώσουμε ή τρία ή τέσσερα χιλιάρικα; Μόνοι τους μας τα έδωσαν, δεν τα κλέψαμε. Εκείνοι που έκλεψαν είναι έξω αλλά δεν τους μιλάει κανένας», επισημαίνει ο κ Γιώργος Αποστολόπουλος.


«Τα ειδοποιητήρια όταν πηγαίνουμε να φτιάξουμε κάποια χαρτιά στην νομαρχία όπου πρέπει να καταθέσουμε το Ε1 και το Ε9 μας τα παίρνουν. Σε μερικούς έχει έρθει και τρίτη και τέταρτη φορά. Έχουν έρθει στο μισό χωριό δηλαδή γύρω στους 300», υποστηρίζει ο πρόεδρος του Αγροτικού Συνεταιρισμού Χειμαδιού κ Κώστας Αγριδιώτης.


Παναγιώτης Παυλόπουλος
paylopoulos2004@yahoo.gr

ΒΟΥΝΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΚΟΛΟΥ.

ΒΟΥΝΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΚΟΛΟΥ.
ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΧΤΙΣΤΗΚΕ ΣΤΗ ΚΟΡΥΦΟΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΚΟΛΟΥ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ.ΚΡΙΜΑ. ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΥΤΟ ΒΟΥΝΟ

ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΣΕΛΙΔΕΣ