Αυτό το site δημιουργήθηκε το 2007 με αφορμή τις πυρκαγιές που κατέστρεψαν το δασικό πλούτο της Ελλάδας και οδήγησαν σε φρικτό θάνατο περίπου 100 Ελληνες (μεταξύ των οποίων και μικρά παιδιά). Αυτό το γεγονός από μόνο του αποτέλεσε την απαρχή της πολιτικής αποσταθεροποίησης της χώρας η οποία οδήγησε στον εξευτελισμό ενός ολόκληρου έθνους, το ξεπούλημα της ελληνικής γής και σε μια δικτατορία πρωτοφανή για τα Ελληνικά δεδομένα.

Ας μάθει ο κόσμος λοιπόν τι πραγματικά συμβαίνει από τους πάσχοντες!
*****************************************************
Τhis site was created in 2007 on the occasion of the fires that burnt down the forests of Greece and led to a horrible death more than 100 Greeks (including young children). This fact alone ushered the political destabilization of the country which led to the humiliation of an entire nation, the sell-off of Greek wealth and to an unprecedented dictatoship.

So, let the world know what is really going on in Greece from the sufferers!

Tuesday, December 23, 2008

ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ BLUEMIE ΣΤΟΝ ΑΙ ΒΑΣΙΛΗ


Αυτά τα Χριστουγεννα περνάνε απαρατηρητα



Θες λογω γεγονοτων για κάποιους, θες λογω της κακιας του κοσμου που χτυπα αλυπητα παιδια και ζώα για κάποιους άλλους, θες λόγω κρισης οικονομικης για αλλους....



Ετσι δεν μπορεσα να βρω μεχρι σημερα μια καρτα να στειλω με ευχές που να με εκφράζει.Οταν ομως ειδα τα ματια αυτά ήταν ευκολο να στειλω και εγώ τις ευχές έτσι, μέσω του Bluemi και της επιστολης του προς τον Αι Βασιλη!



ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ & ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ!!!

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΝΟ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΥΤΥΧΙΑ, ΣΙΓΟΥΡΙΑ,ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΑΓΑΠΗ!



ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ & ΑΓΑΠΗ

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΛΟΗ



***********************
Αι Βασίλη μου καλέ,

Με λένε Bluemi (αφού τα μάτια μoυ έχουν το χρώμα της θάλασσας).

Είμαι ένα από 6 αδελφάκια & ζούμε σε ένα μισογκρεμισμένο σπίτι μόνα μας, χωρίς τη μανουλίτσα μας . Αυτή πέθανε από φόλα. Μα γιατί τις ρίχνουν οι άνθρωποι? Δεν ξέρουν ότι χωρίς τη μανούλα μας θα πεθάνουμε και εμείς?


Δεν πειράζει Αι Βασίλη μου καλέ!

Εύχομαι να είναι καλά ΟΟΟΟΛΟΙ οι άνθρωποι. Να αγαπάνε τα παιδάκια πρώτα γιατί τα παιδάκια όλου του κόσμου έχουν ανάγκη από αγάπη.


Αν μετά περισσέψει λίγη αγάπη, μια γωνίτσα, ένα κοκαλάκι για τα αδελφάκια μου θα σε ευγνωμονώ μια ζωή και θα βοηθάω και τα Χριστούγεννα το Ρουντολφ στο μακρύ του ταξίδι να μοιράζει δωράκια!


Εμένα άσε με τελευταίο.

Μπορώ να περιμένω Αι Βασίλη μου καλέ.Ας είναι όλοι οι άλλοι καλά και εγώ θα είμαι χαρούμενος και ευτυχισμένος. Θα χαίρομαι με τη χαρά των παιδιών, με τη χαρά των αδέσποτων, με τη χαρά των κουταβιών.


Και θα περιμένω όσο χρειαστεί!


Σ αγαπώ Αι Βασίλη μου καλέ

Ο πιστός σου φίλος Bluemi

*******************
Τηλ επικοινωνίας 6937 085370 για φιλοξενία η υιοθεσία των 6 θεσπέσιων κουταβιών.

ΒΟΥΝΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΚΟΛΟΥ.

ΒΟΥΝΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΚΟΛΟΥ.
ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΧΤΙΣΤΗΚΕ ΣΤΗ ΚΟΡΥΦΟΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΚΟΛΟΥ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ.ΚΡΙΜΑ. ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΥΤΟ ΒΟΥΝΟ

ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΣΕΛΙΔΕΣ