Wednesday, October 31, 2012

ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΕΡΟ! ΝΤΡΟΠΗ!

ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ!
150.000ΕΥΡΩ & 80.000ΕΥΡΩ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΩΛΗΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΑΙΠΕΔ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ & ΑΠΟΧΕΥΤΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ & ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Οχι μόνο ξεπουλάνε το σημαντικότερο δημόσιο αγαθό μας αλλά μας βάζουν να πληρώνουμε και τους ιδιώτες απο πάνω!
Υπαλλήλους δεν έχουμε στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ να κάνουν αυτές τις δουλειές? Εχουμε και μάλιστα πολύ άξιους και μορφωμένους!

ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ! ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΕΡΟ!

http://www.hradf.com/uploads/files/20120404-eydap-financial-vendors-el1.pdf
&
http://www.hradf.com/uploads/files/20120404-eyath-financial-vendor-el1.pdf